środa, 26 marca 2014

Konserwacja Twojego domu oraz ochrona 24 godziny na dobę.

Mieszkam samotnie w dużym domu na końcu miasta i każda usterka to dla mnie ogromny kłopot, bo nie znam ludzi, do których mogę zwrócić się w razie awarii. Zwykle w razie jakiegoś wypadku dzwonię po specjalistów, ale nie zawsze mam okazję skontrolować cały dom. Zwłaszcza w sezonie grzewczym, powinnam skontrolować instalacje, ale nic o tym nie wiem. Ostatnio brat pokazał mi stronę http://rutex-home.pl/oferta/ i postanowiłam, że zapoznam się z ofertą technicznej obsługi budynku. Umówiłam się z profesjonalistami, którzy sprawdzą wszystkie instalacje. Super, że są takie firmy, które proponują całodobową ochronę i pomoc w razie awarii. Na pewno skorzystanie z ich usług to niezły pomysł. Z bibliotek- Rutex-home.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz