piątek, 24 stycznia 2014

Zajrzyj na stronę i przekonaj się, jak inni wyposażają kuchnię!

Kiedy mój chłopak stwierdził, że mamy finanse , żeby wyremontować kuchnię w naszym domu, skakałam z radości, ale również do końca nie wiedziałam, jak zaaranżować kuchnię. Podczas jednego popołudnia wspólnie z narzeczonym przeszukiwaliśmy ciekawostki w świecie wystroju wnętrz i natknęliśmy się na interesujące galerie zdjęć http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Na stronie spojrzałam co jest teraz trendy – zdecydowałam się na tradycjonalny wygląd, ale kupiłam kilka modnych dodatków, które były tam pokazane na stronie. Nowa aranżacja kuchni oraz nowe wyposażenie to był świetny pomysł, teraz o dużo prościej zadbać mi o jej czystość, a gotuje się naprawdę o dużo przyjemniej.
Materiały z: DMJ Meble

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz